Kontakt oss

  • Tlf: 22 42 77 77
  • E-post: info@exuviance.no
  • Postadresse: HBS Nordic AB, Vårgatan 1, 212 18 Malmö, Sverige

Bestilling

For å gjennomføre et kjøp på exuviance.no må du være over 18 år. Er du under 18 år, må du ha tillatelse fra foresatte. Når du bestiller på exuviance.no, godkjenner du samtidig de gjeldende, publiserte vilkårene som er oppgitt nedenfor og bekrefter at opplysningene du gir om deg selv, er korrekte. Med betegnelsene «vi», «våre», «vårt» og «oss» nedenfor henvises det til HBS Nordic AB.

En bekreftelse på bestillingen sendes til registrert e-postadresse, som oftest innen noen minutter.

Alle bestillinger regnes som bindende. IP-adresse registreres for alle bestillinger. Har du bestilt noe ved en feil, må du kontakte oss umiddelbart.


Priser og betaling

Samtlige priser er oppgitt i NOK (norske kroner) og er inkludert moms. HBS forbeholder seg retten til å gjøre prisjusteringer. Fraktgebyr tilkommer. HBS tar forbehold om feil i innhold og prisliste på nettsiden.

I samarbeid med Klarna Bank AB (publ), Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Sverige, tilbyr vi følgende betalingsalternativer der betalingen gjøres direkte til Klarna:

  • Kortbetaling (VISA, Mastercard og American Express).
  • Betaling innen 14 dager: Betalingstiden er 14 dager fra varene sendes. Vilkårene for betaling innen 14 dager finner du her.
  • Konto: Klarna Konto er en kontokreditt som tilbys av Klarna og som gir kredittakeren mulighet til å delbetale kjøpene sine månedsvis med minst 1/24 (minst 50 NOK) av det samlede benyttede kredittbeløpet eller i samsvar med vilkårene som ble godkjent i kassen. Du finner mer informasjon om Klarna Konto inkludert allmenne vilkår og standardisert europeisk forbrukerkredittinformasjon her.
  • Direktebetaling: Automatisk trekk fra bankkontoen din. Er basert på autogiro, og kontoen din debiteres ca. to virkedager etter at kjøpet ble gjennomført eller varen sendt. Vilkårene for bruk av autogiro finner du her.
  • Bankoverføring: Kontoen din debiteres umiddelbart etter at bestillingen er fullført.

Du finner mer informasjon om Klarna her og du kan lese brukervilkårene deres her.

For å kunne tilby flere forskjellige betalingsalternativer, må vi dele person-, kontakt- og bestillingsopplysningene dine med leverandøren av respektive betalingstjeneste. Vi anbefaler deg å lese personvernreglene våre.

Bruken av disse opplysningene reguleres i samsvar med gjeldende personvernlover og .Klarnas personvernregler.


Leveringsinformasjon

Normal leveringstid er 2–5 dager avhengig av leveringsadresse. Enkelte avvik kan forekomme. Vi leverer varer med PostNord, og leveringen skjer til postkassen eller nærmeste utleveringssted, avhengig av størrelse og vekt. Vi gjør alt for å levere varene dine så raskt som mulig.

Ved bestillinger på under 700 kr (inkl. moms) påløper det en fraktkostnad på 59 kr. Ved bestillinger på over 700 kr (inkl. moms) sendes varene fraktfritt.

HBS er ikke ansvarlig for skader eller forsinkelser forårsaket av myndighetsbeslutninger, krigslignende hendelser, brann, arbeidskonflikt, beslag, mangel på transportmiddel, allmenn varemangel eller andre omstendigheter som HBS ikke rår over, og som enten hindrer eller vanskeliggjør HBS’ oppfyllelse av avtalen i en slik grad at dette ikke kan skje annet enn til en unormalt høy kostnad. Det samme gjelder forsinkelser av leveranser fra leverandør til HBS i forbindelse med lignende omstendigheter.

NB! Husk å hente pakken i tide. For leveranser som returneres til HBS pga. at mottakeren ikke har villet ta dem imot, ikke vært til stede under levering eller oppgitt feil adresse, forbeholder vi oss retten til å fakturere et gebyr på 200 kr for å dekke avgifter og administrative omkostninger.


Reklamasjoner og ettersending

Har du fått et skadd produkt eller savner et produkt i bestillingen din, må du gjøre en reklamasjon. Reklamasjon på feil produkt skal gjøres så snart feilen på produktet oppdages og det kan anses som feil eller ikke-funksjonelt for tiltenkt formål. Eventuelle feil på en vare skal meddeles HBS’ kundeservice snarest eller så snart feilen burde ha blitt oppdaget og innen rimelig tid.

Ettersending kan bare gjøres hvis HBS har levert feil vare(r) eller etter beslutning fra HBS om tilbakekalling av varer. HBS står for reklamasjonskostnadene dersom skaden anses å være en produksjonsfeil. HBS tar ikke ansvar for feil som har oppstått på grunn av skade, slitasje eller feil bruk. Ved godkjent reklamasjon står vi for eventuelle kostnader, som for eksempel fraktgebyr og tilbakebetaling med samme betalingsmåte som ble benyttet ved kjøpet.

Som kunde er du ansvarlig for produktet til det er kommet frem til returavdelingen vår. Pakk produktet godt inn.


Angrerett

Hvis du angrer på kjøpet, kan du returnere varen(e) til oss innen 14 dager fra du mottok den/dem. I denne perioden kan du sende varene dine tilbake for tilbakebetaling. Vi tar et gebyr på 59 kroner for portoen.

Vi godkjenner ikke returer/reklamasjoner av produkter som du har brukt, men som ikke lever opp til forventningene dine. Ved eventuell kjent allergi eller overfølsomhet anbefaler vi alltid at du prøver nye produkter på en liten overflate og venter i 24 timer i tilfelle det skulle oppstå en reaksjon.

Ta alltid kontakt med vår kundeservice før du gjør en retur, så sender vi deg en returlapp. Produktene må være ubrukt, uåpnet og fremdeles i originalkartongen. Du som kunde er ansvarlig for produktet til det er kommet frem til returavdelingen vår. Pakk produktet godt inn.


Behandling av personopplysninger

Les personvernreglene våre.


HBS Nordic - 996341747MVA